Blä

Ditt beteende
Elak eller snäll: Jag är snäll mot dom som förtjänar det!
Tystlåten eller högljudd: Högljudd när det behövs
Tjaffs eller slåss: Haha jag slåss inte
Mysperson eller festperson: Mysperson!!!

Kärlek
Är du singel nu:
Nej
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande: En gång
Hur länge va du och din senaste pojkvän tillsammans: 2 veckor, yeee
Hur stor va ålders-skillnanden på dig och din pojkvän: 2 år
Har du någon gång varit otrogen: Haha
Vem strulade du med senast och när? Fredags med Lukas
Tycker du att det är mysigt att pussas? Oja
Är du oskuld: Nej
Är någon du haft sex med en ful: Ja haha
Har du haft sex i någon kompis hem: Ja
Har du tackat nej till sex: Yes
Vad tycker du om våldtäkter:FUCK DOM
Ditt äldsta hångel? 21

Utseende
Vad har du för hårfärg:
Mörkbrunt
Vad har du för ögonfärg: Blåa
Hur lång är du: 1.58
Vad har du för skostorlek: 35/36
Vad har du för BHstorlek: Din mamma
Är du nöjd med din kropp: Nja
Är du nöjd med dina bröst: Dom är vell helt okej!
Är du nöjd med din längd: Skulle vilja vara lite längre

Om killar

Killar som jämt går i mysbyxor: Funkar men nej
Killar med tatueringar: Ge mig
Killar med långt hår: Haha usch
Killar med smink: Jag vill inte ha en bög???
Killar med piercingar: I ögonbrynet och öronen
Killar som slåss: Grrrrr
Killar som är emo: Hejdå!
Killar som är punkare: ......
Killar som idrottar: Mums

Har du några piercingar: Nepp
Har du någon tatuering: Nepp
Söt eller snygg? Jag är både och!
Vad tror folk om dig? Att jag är en bitch
Vad får du oftast komplimanger för? Ögon, hår, rumpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0