Keep bleeding

Tjohowwz. Har inte orkat blogga har varit på dåligt humör o så men kan köra en liten resume.. I torsdags va jag med Lukas, när han gick så softade jag resten av kvällen. Igår var jag i skolan som vanligt, sen efter skolan åkte jag till lilje med Tessan och Johanna. Köpte 3 par trosor, alltid trevligt! Sen åkte jag hem, åt middag och duschade sen åkte jag hem till Johanna där hon och Musse va. Vi kollade matchen, dif vann SÅ JÄVLA UNDERBART! Haha jag och Johanna satt typ och skrek av lycka.. :') sen efter matchen så åkte jag till lilje, mötte Lukas och redde ut lite saker. Och efter det åkte jag hem, däckade runt 12. Så jävla skönt. 

Idag då, vaknade vid 11 av mig själv haha galet. Fixade mig och käka frukost sen åkte jag till jobbet. Var helt jävla död men det gick bra, sen när jag slutade så åkte jag till fruängen och mötte Emelie, vi snackade lite o så sen åkte vi hem till mig. Jag käka mat och sen åkte hon hem och nu har jag precis badat. Är fan helt jävla död, vill sova.. Ska lägga mig i sängen och kolla någon film sen sova, asskön helg btw. Man behöver sånna här helger ibland, där man verkilgen sover ut och bara tar det lugnt. Så äckligt skönt :') men nu ska jag gå och hämta cola, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0