Onsdag bror

Heeyyy! Vad händer? SJälv sitter jag i sängen har precis målat naglarna med en sovande Tessan breve mig. Haha hon är så jävla söt när hon sover jag döör :') Igår så softade jag hela dagen, orkar inte gå in på detaljer men va lite tpl haha. 

Idag så tog jag en liten sovmorgon så kom till skolan vid halv 10, gjorde no labb och sen lunch. Sen åkte jag hem en stund, kollade på tv och käka chips sen kom Jessica och Johanna hem till mig , Johanna robba min garderob och sen åkte vi tillbaka till skolan. Slutade 2 då åkte jag och Tessan hem till mig hon har pluggat lite och jag har softat vid datan, snart ska jag väcka henne så ska vi göra mat efter det ska vi till lilje jag ska shoppa lite och så ska vi fika och sen ska vi till gården :))) asnaajjsss. Men nu så ska jag väcka henne , pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0