Tidsfördriv...

Jag har insett att min senaste kyss… var alldeles för länge sen
Jag lyssnar på… something about the sunshine

Du mår bäst när du… är med min pojkvän och mina vänner!

Jag pratar… alldeles för mycket!

Jag älskar/tycker om… familj, mina närmsta

Min bästa vän(ner) är… är dom bästa som finns!

Min första riktiga kyss… var i femman

Jag avskyr när folk frågar… "har du en cigg att bjuda på?" fan köp egna människa!

Kärlek är… finns inga ord
Någonstans tänker någon... på min rumpa

Jag kommer alltid att vara… kort.. :(

Jag är hemligt förälskad i… ingen!

Sist jag grät var… när djurgården åkte ur elitserien..

Min mobiltelefon är… underbar!
När jag vaknar på morgonen… vill jag somna om

Innan jag går och lägger mig… så ligger jag och smsar
Just nu tänker jag på… att jag borde sova
Bebisar är… äckliga men söta

Homosexuella är… äh vem bryr sig

Blondinbella är… vem?

Ikväll ska jag… kvällen är slut
I morgon kommer jag… gå till skolan...

Jag vill verkligen… gå och sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0