Whatya waiting for?

Tjohohohoohohooo. Sitter i min säng och väntar på att min brosha ska hjälpa mig flytta tvn. Håller på att fixa i mitt rum, har inget bättre för mig . YEAH. Igår så va jag på värsta hej jag vill dö humöret men det blev bättre mot kvällen när jag skulle sova hihi. Så somnade med ett leende på läpparna igår! Underbar känsla!

Idag så gick jag upp vid kvart i sju, duschade och käka frukost. Fönade håret sminkade mig sen gick jag till skolan. Hade två lektioner idag, redovisade ett steg på en av dom, AWESOME!! Och så slutade vi 12 då åkte jag hem direkt och spelade sims. HEJ JAG HAR INGET LIV :( haha.. Men nu så fick jag värsta kicken att göra om i mitt rum det ser för jävla tråkigt ut :)) pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0