Yeaahahhh

Sitter här i min säng med en sovandes pojkvän breve mig.. Är jag så tråkig att  vara med? Känns som alla somnar när dom är med mig x/.... Men jaja, pluggade som fan idag i skolan, redovisade 2 steg ba tjooff grym jag eee. Vid kvart över 2 mötte jag Lukas i fru, han fick inte komma in i skolan så stackarn fick vänta ute i typ en halvtimme.. Haha men när jag slutade iaf så åkte vi hem till mig och han har typ sovit sen dess.. Själv har jag ätit och chillat på facebook. Ska väcka han om en liten stund så vi kan mysa, jag är på myshumör, men först ska jag hämta en ipren har världens jävla mensvärk! FUCK OFF SKJUT MIG. vem fan kom på mens????? Aja, fuck den. Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0